Oferim soluții inovatoare de plată, astfel încât clienții noștri să poată transforma vechiul și să navigheze pe nou.

Suntem parteneri de încredere pentru bănci, instituții financiare și non-financiare ce oferă servicii de plată clienților săi. Îi ajutăm, astfel, să implementeze cele mai reușite soluții de plată conform cerințelor, necesităților și viziunilor lor de business. Aspirăm spre inovații, schimbare, progres, având ca scop principal oferirea serviciilor și soluțiilor orientate către client.

      MMC este prezent pe întregul flux al proceselor de plăți, inclusiv recepționarea, autorizarea, procesarea, acceptarea și decontarea plăților. Sistemul de securitate și anti-fraudă ajută la verificarea detaliilor tranzacțiilor, asigură disponibilitatea mijloacelor în contul deținătorului de card și aplică măsurile de combatere a fraudelor – toate acestea fiind executate în decurs de cîteva secunde. MMC aplică cele mai noi tehnologii pentru monitorizarea, prevenirea, detectarea și combaterea fraudelor.

       Gama serviciilor oferite de către Moldmediacard acoperă aproape toată gama de servicii end-to-end pentru a externaliza activitatea de emitere și acceptare a cardurilor de plată pentru băncile, instituțiile fnanciare și nefinanciare atât de pe piața locală, cât și internațională:

  • Tranzacții cu carduri CHIP contact /contactless, carduri cu bandă magnetică;
  • Acceptarea tranzacțiilor în domeniului comerțului electronic securizate în conformitate cu standardele 3DSecure ca acceptant și/sau emitent. MMC a certificat serviciul 3DSecure pe versiunea 2.2 pentru Visa (Verified by Visa) și MasterCard (Secure Code/ Identity Check);
  • Procesarea tranzacțiilor multivalutare  Cash-In/Cash-Out de către ATM-uri în 3 valute (MDL, USD, EUR);
  • Acceptarea plăților cu ajutorul dispozitivelor mobile POS – MPOS;
  • Cardless – la ATM-urile Cash-In fără aplicarea fizică a cardului;
  • Airline Addendum;
  • P2P (MoneySend, Visa Direct) – transferuri de mijloace bănești prin intremediul ATM, WEB, Aplicații Mobile – între orice card Visa, MasterCard sau AMEX;
  • ATM Acces Fee;
  • Activarea cardului la prima tranzacție (conform regulilor personalizate);
  • ATM Recycling;
  • Servicii web – plăți online;
  • Notificări online;
  • Transferuri internaționale pe card (T2C);
  • Cash by Code (CBC), Cash-In by Code (dezvoltate intern);
  • Detectarea fraudelor;
  • Emiterea instantă (dezvoltare in-house);
  • ATM Pin Management – administrare cod PIN la ATM;
  • Decontare multivalutară;
  • Carduri Installment;
  • ATM Barcode;
  • Schimb valutar la ATM USD/MDL, EUR/MDL (dezvoltare in-house);
  • Paperless PIN (PIN by SMS) – dezvoltare in-house.

Infrastructura de procesare a MMC este divizată în două sisteme majore: Front Office și Back Office.

      Call-centrul MMC acordă suport 24/7 pentru deținătorii de carduri, oriunde în lume s-ar afla. Fiecare membru al echipei de suport este antrenat să îndeplinească următoarele sarcini:

Servicii tradiționale Call-centru:

  • Identificarea deținătorilor de carduri;
  • Verificarea informației detaliate a tranzacției;
  • Blocare/Deblocare carduri;
  • Monitorizare tranzacții suspecte;
  • Monitorizare statut ATM.